Jak przedstawić firmę za pomocą kilku kresek?
Znak firmowy jest najczęściej tym elementem, po którym Klient rozpoznaje i zapamiętuje markę. Jeśli więc zadbasz, by logo Twojej firmy potrafiło wywołać u Klienta pozytywne skojarzenia, to
właśnie stawiasz pierwszy krok do odniesienia marketingowego sukcesu.
My posiadamy pomysły oraz znamy sposoby, by z tej minimalistycznej formy graficznej wydobyć to, co najlepiej charakteryzuje Twoją firmę i Twoje produkty.
Poniżej podpowiemy Tobie m.in.:
- jak powinno wyglądać dobrze zaprojektowane logo,
- co my możemy zrobić by Twój znak firmowy był idealny.
Znajdziesz tu również informacje:
- jak wyglądają poszczególne etapy prac nad projektem graficznym znaku,
- jakie informacje potrzebujemy od Ciebie by móc zaprojektować logo,
- co powinieneś otrzymać od projektanta w momencie zakończenia prac (i nie chodzi tylko o fakturę:).




Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zamówić niezobowiązująca ofertę dot. zaprojektowania logo:
Proszę przesłać mi niezobowiązującą ofertęzaprojektowania znaku firmowego
Zatem jak powinno wyglądać Twoje logo?
3 główne cechy dobrego projektu w przykładach znanych marek
Prostota
Jeśli przy pierwszym kontakcie „nie zrozumiemy” znaku - nie zapamiętamy go ..to trochę jak z miłością od pierwszego spojrzenia.
Ponadczasowość
Moda i trendy szybko się zmieniają. Siłą znanych marek jest ich praktycznie niezmienne logo, jak znak Mercedesa zaprojektowany w 1909r.
Uniwersalność
Logo, niczym gentelman, powinno zachowywać swój nienaganny wygląd w różnych sytuacjach i na różnych nośnikach: na wizytówce, na stronie internetowej, a jeśli trzeba - nawet na kalesonach.
Przy projektowaniu staramy się przestrzegać powyższych, jak i jeszcze kilku ważnych zasad - tak by projekt który od nas otrzymasz był niemal idealny.
Cenimy Twój czas - pracujemy efektywnie i efektownie.
Praca nad znakiem przebiega etapami:
1. Ropoznanie
...czyli oferta na miarę Twoich potrzeb
- na tym etapie poprosimy Ciebie o opowiedzenie nam trochę o firmie, produktach i Klientach - byśmy mogli wspólnie jak najprecyzyjniej określić potrzeby oraz przedstawić ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ankietę - jej wypełnienie zapewne zajmie Tobie tyle co wypicie dobrej kawy. Możesz ją wypełnić praktycznie od ręki - znajdziesz ją tutaj. Te kilka chwil może całkowicie odmienić wizerunek Twojej firmy.
2. Projektowanie
...to co lubimy najbardziej
Ten etap to popis naszych możliwości kreacji. Tutaj my wytężamy nasze szare komórki, wzniecamy burze mózgów, wszędzie latają szkice i piksele ..istny armagedon. Nie znamy słowa "litość" - cel jest jeden:
stworzyć idealny projekt ...nie, nie jeden - zobaczysz przynajmniej 3 idealne projekty
...byś mógł wybrać ten jeden, jedyny ...i móc stwierdzić:
3. „Przemalujcie logo na zielono”
- dopieszczanie znaku
Masz już swojego faworyta, jednak chciałbyś jeszcze sprawdzić czy nie lepiej jeśli zmienimy kolorystykę, czcionkę lub zmniejszymy jakiś element...nie ma problemu. Chcemy abyś miał 100% pewność że dokonałeś dobrego wyboru, byś już wkrótce mógł się nim pochwalić.
4. Gotowe logo
- paczka z niespodziaką
Wybrałeś już projekt - za chwilę na Twojego maila dostarczymy świeże, jeszcze gorące logo zapisane w kilku najpopularniejszych formatach graficznych, zarówno w wersji do druku jak i w wersji do publikacji w internecie. Bez problemu będziesz mógł wykorzystać te pliki samodzielnie lub przekazać je profesjonalnym grafikom. Jeśli zamówiłeś dodatkowe elementy np. księgę identyfikacji wizualnej - na pewno je również znajdziesz w swojej skrzynce.
Ale to nie wszystko - specjalnie dla Ciebie mamy jeszcze mały prezent. Możesz wybrać i otrzymać:
- bezpłatny projekt graficzny wizytówki firmowej, lub
- 15% upust na projekt graficzny strony internetowej.
Prezent możesz wybrać od razu przy okazji wypełniania ankiety dotyczącej logo lub dokonać tego mailowo w trakcie trwania prac nad logo.




Mam logo ...ale czy dobre?
Naszą ofertę kierujemy również do firm, które posiadają już logo, ale czują, że nie spełnia ono swoich funkcji - zachęcamy do skorzystania z naszej oferty wykonania bezpłatnie audytu Państwa logo. Usługa ta polega na analizie aktualnego logo m in. pod kątem :
- poprawności technologicznej znaku - tj. możliwości poprawnego odwzorowania znaku, jego elementów i kolorystyki na różnego rodzaju nośnikach, test wielkości minimalnych logo
- uwarunkowań percepcyjnych znaku - tj. rozpoznawalności formy graficznej (test kąta, odległości, czasu percepcji, lustra)
- poprawności merytorycznej - poprawności skojarzeń (czy znak graficzny jest spójny z oczekiwanym wizerunkiem).
Audyt nie obejmuje natomiast badania znaku pod kątem prawnym (m. in. czy znak nie naruszenia praw autorskich).
Przygotowany przez nas raport jest bezpłatny i absolutnie do niczego nie zobowiązuje!
Na adres e-mail otrzymasz raport z podsumowaniem i ewentualnymi wytycznymi co wg nas wymaga poprawy.
Proszę pamiętaj że raport jest przygotowywany przez naszą firmę na podstawie subiektywnych ocen - możesz zatem z przedstawioną oceną się nie zgadzać. To że wykonujemy audyt Twojego logo, nie oznacza też, że na siłę będziemy starali się znaleźć błędy w Twoim znaku.
A co jeśli jednak audyt wskaże na nieprawidłowości? Możesz:
- wrzucić raport do szuflady i się nim nie przejmować :)
- zlecić dowolnemu studiu graficznemu odniesienie się do naszego raportu i ewentualnego dokonania niezbędnych poprawek,
- powierzyć nam pracę nad poprawą Twojego logo.
Przy pracach projektowych uwzględniamy specyfikę branży Zamawiającego oraz wymogi współczesnej reklamy. Nie korzystamy z żadnych gotowych grafik - każdy stworzony przez nas znak firmowy, każdy znak towarowy to indywidualny projekt wykonany tylko i wyłącznie dla Zamawiającego. Efekt końcowy naszych prac to projekt znaku wraz z dokumentacją graficzną i pełnym prawem Klienta do korzystania ze znaku.