Czyli - jak pokazać Klientowi wszystko
tak, by chciał to wszystko?
Katalogi produktów oraz foldery (zarówno w wersji wydrukowanej jak i elektronicznej) to bardzo skuteczne narzędzia dzięki którym Twój Klient w łatwy i szybki sposób może wyszukiwać interesującą go informację lub produkty spośród całej Twojej oferty.
Katalogi produktów i foldery wydawane w tradycyjnej formie drukowanej są cały czas chętnie używane przez Klientów - sporo osób woli posiadać ofertę w wersji papierowej niż elektronicznej - magia papieru :) Dodatkowo wersja drukowana folderu czy katalogu uwiarygadnia firmę w oczach Klienta i doskonale podkreśla prestiż firmy.
Oprócz wydawnictw drukowanych coraz popularniejsze stają się ich wydania elektroniczne (interaktywne katalogi udostępniane w internecie lub na nośnikach elektronicznych w łatwej do przeglądania formie). E-katalogi mają niewątpliwie 2 zalety: są tańsze w produkcji (odchodzi koszt druku), można je praktycznie w każdym momencie szybko zaktualizować.
Sposoby pracy nad składem wersji drukowanej i elektronicznej są zbliżone, zatem idealnym rozwiązaniem może być stworzenie wersji drukowanej, a na jej podstawie przygotowanie wersji elektronicznej publikacji (jej koszt staje się wtedy marginalny).






