Katalogi produktów

Czyli - jak pokazać Klientowi wszystko
tak, by chciał to wszystko?

Katalogi produktów oraz foldery (zarówno w wersji wydrukowanej jak i elektronicznej) to bardzo skuteczne narzędzia dzięki którym Twój Klient w łatwy i szybki sposób może wyszukiwać interesującą go informację lub produkty spośród całej Twojej oferty.

Katalogi produktów i foldery wydawane w tradycyjnej formie drukowanej są cały czas chętnie używane przez Klientów - sporo osób woli posiadać ofertę w wersji papierowej niż elektronicznej - magia papieru :) Dodatkowo wersja drukowana folderu czy katalogu uwiarygadnia firmę w oczach Klienta i doskonale podkreśla prestiż firmy.

Oprócz wydawnictw drukowanych coraz popularniejsze stają się ich wydania elektroniczne (interaktywne katalogi udostępniane w internecie lub na nośnikach elektronicznych w łatwej do przeglądania formie). E-katalogi mają niewątpliwie 2 zalety: są tańsze w produkcji (odchodzi koszt druku), można je praktycznie w każdym momencie szybko zaktualizować.

Sposoby pracy nad składem wersji drukowanej i elektronicznej są zbliżone, zatem idealnym rozwiązaniem może być stworzenie wersji drukowanej, a na jej podstawie przygotowanie wersji elektronicznej publikacji (jej koszt staje się wtedy marginalny).

Projektujemy katalogi produktów. Katalog produktów biuroserwisowych OSAA.
Projektujemy katalogi produktów i foldery. Katalog produktów firmy Voltea.
Projektujemy katalogi produktów i foldery. Folder informacyjny Collegium Medicum.
Projektujemy katalogi produktów i foldery. Katalog produktów firmy Voltea.
Projektujemy katalogi produktów. Katalog produktów biuroserwisowych OSAA.
Projektujemy katalogi produktów. Opracowanie przewodników rowerowych i kajakowych.
Projektujemy katalogi produktów. Katalog produktów firmy Aprotech.